Äntligen

Nu har vi kommit in i den nya lägenheten, denna gång känns det faktiskt jättebra. Jag hoppas att vi ska kunna slå oss till ro. Vi har nog haft en del problem med att hitta oss själva och verkligen trivas. Det är ju ändå det viktigaste tycker jag, att finna platsen där man känner lyckan. Oftast gör folk oss till åtlöje. "Max att ni bor där ett halvår, jaha när ska ni flytta igen?" Själv tycker jag det finns så mycket charm med att flytta och så mycket möjligheter. Inredning ska bytas, den lampan vi hade i hallen kan vi ha i sovrummet istället. Det blir så mycket nytt, så som ni alla andra gör att vända på soffan så blev det ett helt nytt rum. Istället tar jag en ny lägenhet, jag går i min mormors fotspår och säger det en gång för alla... detta var inte sista gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0